21 Haziran 2017 Çarşamba

Dönerci Ahmet Usta 'da enfes bir iftar

Hepinize sevgi ve huzur dolu ramazanlar canlarım. Bu hafta Necatin ile birlikte iftarımızı dışarda yapalım istedik. Ne zamandır aklımda güzel bir döner yemek fikri vardı. Fırsat bu fırsat kendimize yakınlarda bir dönerci aramaya başladık. Bir baktık ki Dönerci Ahmet Usta minibüs yolu üzerinde Kazasker'de şube açmış. Bize de gidip iftarda bir döner ziyafeti yapmak düştü. Daha kapıda bizi güleryüzle karşıladılar. Gerçekten tertemiz ve ferah bir restorant olmuş. Belli ki konfora ve hijyene çok dikkat ediyorlar. İftar saati yaklaştıkça bize dolu dolu bir iftar sofrası hazırladılar. Ben iftar saatini beklerken Necatin lezzetli iftarlıklara dalmıştı bile. Ezanın okunmasıyla birlikte dualarımız eşliğinde bir gün daha ibadetimizi yerine getirmiş olmanın iç huzuruyla orucumuzu Dönerci Ahmet Usta'nın lezzetli iftar menüsü ile açtık. Masada yok yoktu hurma, salata çeşitleri, zeytin, peynir, turşu, iç ceviz, kayısı ve içli köfte ile hazırlanan iftar soframıza buharı üzerinde lavaş eşliğinde çorba ile servis başladı. Ardından Dönerci Ahmet Usta'nın gerçekten enfes döner çeşitlerinden herhangi biriyle devam edebiliyorsunuz. Ben tabi ki iskender tercih ettim ve çok doğru bir karar verdiğimi gördüm. Gerçekten bu zamana kadar tattığım en lezzetli iskenderlerden biriydi diyebilirim. Ayrıca ayran da oldukça başarılıydı. Artık karnımızı doyurduktan sonra sıra tatlıya gelmişti. Havuç dilim baklava, fırın sütlaç ve künefe seçenekleri arasından ben künefe tercih ettim. Tatlı keyfimizi çay ve kahve ikramı eşliğinde yaptıktan sonra artık evimize dönme vakti gelmişti. Tüm bu servis için kişi başı sadece 45TL lik bir fiyat belirlemiş olmalarına gerçekten çok şaşırdım. Yalnız ufak bir uyarı yapmalıyım. Bu menünün Dönerci Ahmet Usta'nın tüm şubelerinde olmadığını belirttiler. Oldukça doyurucu ve lezzetli bir iftar yapmış olmanın mutluluğu içinde ve iftar için Dönerci Ahmet Usta'nın Kazasker şubesini tercih etmemizin ne kadar isabetli bir karar olduğunu düşünerek evimize döndük. Siz de bu günlerde keyifli bir iftar planı yapıyorsanız Dönerci Ahmet Usta Kazasker'in iftar menüsünü ve lezzetli dönerini mutlaka tavsiye ediyorum. Adres bilgisi için www.donerciahmetusta.com adresine gözatabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder