26 Temmuz 2015 Pazar

Çikolatalı sufle




İyi pazarlar 😍😍
Çikolata tadında hadtalarınız olsun inşallah 😉😉
Bu sıcak hava da evde olanınız azdır diye düşünüyorum evde olanlar d çoluk çocuğu sevindirsin bu sufleyi yapsın 😀😁😁 ÇİKOLATALI SUFLE
(2 kişilik)

2 yumurta
1 çorba kaşığı şeker
80 gram çikolata
1 çorba kaşığı tereyağ
1 çorba kaşığı un

Yumurta ve şekeri kabartın. Çikolata ve tereyağını benmari yöntemiyle eritelim ve yumurtalı karışıma yedirelim ve unu ekleyelim. Sufle kalıplarına yağ sürüp hafif un atalım. 180 derece de 8 dakika pişirelim. 
Afiyet olsun 💕💕💕

1 yorum:

  1. Merhaba Özlem Hanım, sizi Nursel'in Mutfağı programında izledim, bir blog sahibi olduğunuzu da oradan öğrendim. Sufle tarifinizi denedim, eşim de ben de çok beğendik. Çok sevdiğimiz bir tatlıyı evde az malzemeyle basit bir şekilde yapabildiğim için çok memnunum. Teşekkür ederim :).

    YanıtlaSil