22 Ağustos 2015 Cumartesi

PARMAK RULO PASTA




Günaydınlar
Parmak Rulo Pastamız çok ilgi gördü 
Bende tarifi yaZıyorum hemen 

PARMAK RULO PASTA

  • 4  adet yumurta
  •  1 su b. şeker
  •  1,5 su b. un
  •  1 paket vanilya
  •  1 paket kabartma tozu

Yumurtalar kabartılır. Şeker yavaş yavaş eklenerek çırpılır. Un,vanilya ve kabartma tozu elekten geçirilerek güzelce karıştırılır.

Fırın tepsine pişirme kağıtı yada silğat konulup karışım dökülür. 180 derece pişirilir.

Piştikten sonra ben daha ince olsun diye dikdörtgen kestiğim parçaları ikiye böldüm
Küçük ve ince bir kek elde ettim.

İç malzemesi olarak herşeyi kullanabilirsiniz.
İster pastacikreması ister puding ister muhallebi ister kremşanti.

Ben puding koydum 

Sos olarak da fo nun hazır dondurma soslarına bandırdım çikolatalı, portakallı ve frambuaZlı



Afiyet olsun canlar 
Mutlu haftasonları 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder